Sista kvällen med gänget

Var på jobbet idag och lämnade in mina kläder, verktyg och passer-kort. Känns riktigt tungt... Ändå är jag glad att jag får mer tid. Dock har inte den här veckan börjat med någon som helst överbliven tid. Gick upp kl sex i morse, efter att ha legat och vritt och vänt mig och bara sovit tre timmar. Åkte till GFRK och jobbade. Ganska mysigt faktiskt! Men sen blev det till att hetsa till Volvo, sen till gården. Kom en tjej å provred Zoo Cool. Får se om hon blev intresserad men han kunde ju vart bättre i form och schystare riden i morse!! Sen åkte jag till PG och tränade på Chack. Nu börjar det dra ihop sig till norge!! PG hämtar jackorna på torsdag =) Jobba igen om nio timmar. Innan dess ska jag helst ha ridit min påw! Iallafall om jag vill träffa min Kisse imon. Men vi får se hur det blir med den saken.

Saknar dej...

Kommentarer
Elin

Hade jag ridit honom fel ?:S

2009-02-01 / 18:25:43
Anonym

Lite onödigt att hoppa och rejjsa på honom när han stått så mycket tyckte jag. Men jag vet oxå att det var Rose Marie som ville det!?

2009-02-01 / 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0