Tillbax på jobbet =/

Så vare till å börja jobba igen! Blir väl iofs bara mån, tis & ons i tre veckor till. Hoppas på det iaf. Jag älskar mitt jobb men när man vet att man ändå kommer gå så är det lixom inte så kul längre. Får vi gå hemma två månader med full betalning så kan jag dock känna att det är lite värt...

Jag måste sluta ta saker så jävla personligt! Vissa saker kan jag koppla bort helt asabra men vissa saker tynger mig mycket mer än vad det borde...
Imon ska jag nog gå bort å ge bruden en snyting! Fast jag lär inte vara lika arg imon vilket kommer resultera i att jag bangar. Ilska är den bästa kicken ibland =) Dock går det inte att få fram så väl i ett mail. Men sarkasm går att få fram...! =D

Imon kommer Lena hem!!!

Jag måste sova nu. Ska upp bajjtidigt imon å åka å klippa mig. Hinner jag så ska jag hälsa på Mosis om hon jobbar imon, vilket jag hoppas =) Jag fick världens gulligaste Tatty Teddy Nalle av henne i lördags!! Love!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0