tråk

Har verkligen inget skoj att skriva alls. Kisse sitter å spelar Guitar Hero och jag kollar på ponnysar. Snart kommer förhoppningsvis Katrin å Pasa och livar upp stämningen lite =)

Igår vare en lååång dag. Gick upp galet tidigt för att träna med PGsson. Det gick ganska så bra ändå med tanke på omständigheterna. Chääck var busig, men söt! Sun var tossig och tyckte PG och hon kunde leka gymkhana oftare!! Sen vare bara åka till gården, ta sig en powernap, och lasta pållen å åka å träna. Fick tvärnita vid ett cpigt rödljus så min stackars ponny trodde nog att jag vart ute å kalasat alldeles för mycket dagen innan. Tror nog ändå att allt mitt instyrande i väggar och bråkande med honom i torsdags hade gett lite resultat!! Scandinavium nästa!! =D
Sen hem igen, slänga av pånnibuset och åka till GFRK. Tjejorna var grymma och jag hoppas dom visar det på nästa tävling!! In i bilen igen och till Borås. Jag höll verkligen på att somna på vägen. Kisse gjode Flygande Jacob och Moa och René kom på besök! Tråkigt bara att jag hunnit somna när som skulle gå. =/

Jag gick ändå upp hyfsat tidigt idag!! Kl 11. Synd bara att jag mest masade mig ner, la mig framför TVn och somnade om. Så nu har jag sovit alldeles för länge igen och kommer fan inte kunna somna ikväll...

TVspel borde förbjudas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0