Är man kräsen blir man utan!

Najsig dag idag! Gick upp ganska tidigt och red Cäs. Han har fått vita här i pannan vilket tyder på att han börjar bli lite till åren. Men det gör inget sålänge SkruffelFarbrorn tror att han är fem.
Sen städade jag lite för hela tjocka släkten från Stockholm kom på besök. Tog bussen in till stan och träffade min jobbcoach. Fick inget gjort idag men vi snacka lite plugg och så. Är väl det som ligger närmst till hands just nu. Sen kom Anna in å vi gick i lite affärer, åkte hem till mig och käkade för att sedan ta bilen tillbaka in till stan för en bio. Det blev Baksmällan och den var snorrolig!! =D
Så nu kan jag välja mellan 1. Rida Lillebror 2. Dammsuga bilen eller 3. Duscha och lägga mig framför tvn. Alternativ 3 är väldigt lockande men det lutar ändå åt 1 eller 2.

Det blir Grebbestad i helgen! Även om Lena bangat för en USA-resa och Susanne bangat av nån annan anledning som vi inte vet än, så ska jag fan dit! Lär bli att jag får ta bilen själv. Men Brasilianskt party och Grebbestadskarlevalen! De e grejjer det. Kul att jag är inbokad att sova i "villan" utan att känna en kotte där. Medans Anna ska sova någon helt annanstans, i nåns sommarstuga. Jag lär ju kedja fast mig i Anna när det blir dax att sova ;p Hoppas verkligen inte Anna skaffar ligg för kvällen!

Dagens skönaste kommentar; "Är man kräsen blir man utan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0