Fakkt app

Lyckades göra någonting med min fot i helgen. Gör snoront. Fick en grym tejpning och ordentliga piller av Tårtan så jag klarade mig igenom finalen i söndags. Men då skulle såklart Helena vurpa oxå så vi helt säkert skulle vara invalidoparet. Likasåväl iofs, så var inte bara jag skyldig. =)
Men det blir inget Individuellt VM... Tror inte min fot kommer bli bra tills dess. Ska nog åka in till sjukhuset om det inte blir bättre men jag drar mig för att sätta mig där i 10 timmar för ingenting. Sist fick jag en remiss på träskor lixom. Kunde dom inte gett mig lite piller och bandage så det iallafall hade vart värt mödan..?
Så dagen har mest gått åt till att tröstäta. Gjorde dubbel sats negerbollar för säkerhets skull. Har strukit lite kläder och städat lite i mitt rum. Ända tills jag hittade en skalbagge som låg på rygg och sprattlade... Men jag lämnade honom ett tag och sen var han nog död (får vi hoppas för annars lär han ha kvävts till döds i dammsugarpåsen). Även slängt lite kläder som jag ändå aldrig mer kommer använda.
Fick även för mig att jag skulle rensa min förrförra dator från viktiga saker som jag vill spara. Hade stora problem med att knäcka mitt lösen. Satt länge och klurade innan jag hämtade mamma. Hon knäckte det på 3 min. Hittade massor med roliga bilder men datan hänger sig efter en halv minut så man hinner ju inte göra nått. Har ingen aning om hur jag ska få ut bildjävlarna nu!

Väntar på att Jannika ska sluta jobba och komma å rida Meppe istället! Men om jag tar och kokar lite soppa och går ut och rider Cassler så lär ju tiden gå ganska fort..! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0