F.R.E.D.A.G

Idag har jag jobbat. Som igår... Skillnaden var att igår JOBBADE jag!! Idag "jobbade". Mest drack jag kaffe och åt kakor och kaneläpplen. Det fanns verkligen ingenting att göra. Var sjukt pepp innan för vi skulle köra Dressingroom idag. Meeen så fick vi som sagt inte göra nått speciellt så det var som att köra Produktion. Inga kändisar alls....varken Snow Patrol eller U2... Meeeen jag ar ju iallafall stått på samma grymma scen.
Drack mer kaffe idag än vad jag gjort på alla de tidigare 22 åren. Börjar nästan tycka det är gott!!

Är hos Jannika nu å dricker Äpplepajsvin och farmar. Sjukt nördigt men väldans mysigt! Dock kommer min man inom fem minuter så jag får masa mig hem. Mer vin en annan dag!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0