Jag vill ju se girafferna!!

Moa lovade mig igår i stundens hetta att vi skulle åka till djurparken idag. Jag är sjukt pepp, schleten som få men vill så gärna se girafferna. Men närå, nu är planerna tydligen ändrade... Dock borde jag veta bättre! Kisse sa tillochmed det till mig igår när han hämtade mig, att det inte skulle bli nån djurpark. MEN JAG VIIILL! Undrar om det hjälper om jag lägger mig ner å skriker och sparkar vilt..? Åker vi då Moa??

Gårdagen var lyckad iaf. Förfest hos Bylund. Jag gjorde supergråggarna...borde bli  bartender, absolut! Sen gick vi ner till stan för å kolla på Melody Club. På vägen ner fick vi ett uppdrag; Att smuggla ut Moas Discosprit utan att Kisse å René skulle se. (Moa hade supförbud och fick egentligen bara dricka två öl) Såklart satt killarna i vardagsrummet och spelade tvspel så det misslyckades rätt fett! Hoppas René inte var en supersurgurka när Moa kom hem sen.
Vi såg Melody Club och jag å Malou käkade en halv pizza på vägen tillbaka till Bylunds plejjs. Mycket trevligt folk så vi gick ut rätt sent. Hamnade på Harrys såklart! =)

Ska leta upp en handduk nu så jag kan duscha, äta lite frukost och sen ska jag vänta på att bejb slutar bygga bussar och kommer hem. Kanske tar mig ner till Moa och våldgästar lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0