On and on

Det blev inget Varberg i lördags. Vi hamnade i Borås istället. Och det började trevligt...förfestade hos Moa å René. Men sen urartade det ganska rejält. Hatar att det var vi brudar som stod för det. Katrin stod för ambulansåkandet efter att hon blivit snorfull och svimmat på stationen. Moa var skitfull å spydde, väckte en halvdöd kille till liv genom lite dans(!?) och däckade sedan hemme med en hink på huvudet. Själv gjorde jag slut med min man i ett hastigt ögonblick och fick rätt mycket promenad i kroppen under natten! Min hälsporre är som bortblåst, undra om det verkligen var det jag hade..?

Så gårdagen gick åt till att softa och fjäska!

Idag har vi iallafall masat oss utanför dörren och käkat (jag åt ett supermeal!!!) och kört lite frisbeegolf. Kisse å René hann gå två varv på samma tid som jag å Moa gick ett. René kastade även sin frisbee i dammen så Moa fick bada lite.

Nu ska vi kolla på Baksmällan. Inte längesen jag såg den på bio men den var så sjukt rolig så jag kan se den igen!!

Saknar mina pållar! Imon ska jag hem å rida.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0