I´m always by your side!

Jag kan inte sova! Har nyss duschat å kollat på Paradise Hotel. Brukar somna som ett litet barn efter det ju, men idag går det bara inte.
Har krattat massor av grus idag. Nu är paddocken nästan klar. Väntar på den sista, finaste sanden som kommer på måndag. Seen så =)
Gick en promenad med Lillebror mitt på dagen. Det skulle jag aldrig ha gjort!! Höll ju på att bli uppäten av flygande insekter! Det är varför jag hatar sommaren!! Hmm....fast jag hatar ju inte sommaren egentligen då, bara insekterna, som ju faktiskt inte finns på vintern!
Sen tog jag med Cäs och åkte till Alingsås och tränade. Cäs tyckte det var gött att få springa lite igen! Och mer lär han få springa i helgen när jag ska rida Paren med Helena. Dock tänkte jag att jag kan få stå lite grenar då....typ DÄCK, Boll på kona och Svärd... Det blir väl bra!?! ;P



Åååh, så var vi ju i Halmstad i fredags! Vääry najs var det. Mer najs hade det blivit om jag inte hade gått och brännt mig det första jag gjorde!



Vi hade världens bästa musik med oss påväg till Halmstad. Dock var vi inte helt eniga om vad som var bra musik.




Vi åkte direkt till stranden för å sola å bada. Och såklart äta våran lyxiga matsäck!
(tur att jag ser så nöjd ut!)



Pannis när hon insåg hur mycket sand man får i håret av att ligga på stranden en hel dag




Vi gick en runda i stan och sen gjorde vi oss iordning i bilen. (inte alls så lyxigt!!)




Och satte oss i parken för att förfesta lite




Fast det blev rätt kallt så vi återgick till bilen...




Vi hann ta rätt många kort, spela in världens skönaste film där Anna luftcyklar (!?), dricka rätt många gråggar och tömma blåsan x antal gånger innan Pannis med lite desperation i rösten raggar upp 3 killar som går förbi.
Dom kunde iallafall Halmstad och tog oss till bästa plejsen. (finns det nått bättre än Morfars så är det väl bara att jubla!?!)




Här har jag nog snackat upp mitt shottande lite väl mycket av deras miner att döma...




Pannis var vild och tog kvällens uppdrag på största allvar!




Pannis gjorde min kväll! (och jag hoppas jag gjorde hennes lite oxå ;p)




Vi hittade ett väldans bra plejjs att sova (Pannis hittade även frukost!)




Innan vi somnade så var Pannis väääldigt tvungen att låna den afrikanska trumman lite å visa sina skills!!




Vi tillbringade även lördagen på stranden, innan vi slutligen begav oss hemmåt.


Två underbara dagar iallafall..!




Nu borde jag väl ändå kunna sova..? Ska upp snortidigt imon igen för å träna på Chack. Så måste jag hinna hämta möbler i gamla huset, rida Lillebror och åka och kolla efter ett par skor som jag sett. Och allra helst vara i Borås lagom till Kisse slutar. Yeah, yeah, det löser sig nog!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0