Varberg

Idag ska vi till Varberg. Vädret är verkligen inte det bästa! Kanske lika bra eftersom jag brännt röven av mig!!
Var ute å red med Jannika i morse. Blev en kort tur...vädrets fel såklart! Kul att det ska vara fint väder i Stockholm idag. Hoppas det lite eftersom Pannis är där =)

Igår vare solning med Pannis och på kvällen blev det party hos Jannika. Sjukt gött! Mer party på landet! Tragiskt att sista bussen härifrån går så tidigt och att folket inte ville festa till morgonen denna gång!

Moa å Malou ska hämta mig på Järntorget om mindre än en timme och jag är inte ens halvfärdig för å åka. Måste se till att Cicci får Scandinaviumfilmen med men förhoppningsvis kommer Jocke och skor sen som han har sagt så då kan han ta med den =) Måste fixa min Ipod med som inte går att synka, jag blir galet trött på tekniken ibland! Förmodligen är det nått enkelt fel som jag inte fattar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0