Wish us luck!

Seeegt! Tävlingen börjar om en kvart och jag sitter fortfarande i pyjamas. Min ponny står ute i stallet och ser ut som faan och jag har snoront i min häl! Så jag tänkte....om jag stannar hemma idag!?
Det gick iallafall rätt bra igår. Upphoppen är inget att hänga i granen och Hippo kunde gått minst tusen gånger bättre men vi ligger iallafall i ledning, trots mina misstag. =)

Det var inflyttningsfest hos Sofie och Jimmy igår. Väldigt förvånad blev jag när det var en annan Jimmy än förväntat som kom och mötte mig vid hållplatsen. Hon hade tydligen bytt upp sig. Det var väldans trevlig iallafall och vid tvåtiden serverades det tacos. Jag måste ha ätit flera hundra. Det skulle förklara varför jag inte mår helt hundra nu.

Jag får väl skynda mig nu så jag inte kommer för sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0