Against All Odds

Slapp dag. Vaknade inte förrens klockan ett. Missade att rida med Anna och Lena kl halv nio. Åkte till IKEA och köpte förvaringsboxar till mig och Karolina. Sen åkte jag och red Zoo Cool. Massa fint väder! Sen har jag tillbringat alldeles för många timmar framför datorn. Inte alls hälsosamt! Lite hälsosam var jag när jag lagade mat....det blev potatis, spenat å fiskpinnar. Mer spenat åt folket!!!

Igår träffade jag den näst vackraste ponnyn i hela världen...nämligen Saags!! Hon var alldeles ullig och helt enkelt världens sötaste Gjiis! Hade lust att knöka in henne bak i Agnetas Volvo å ta med henne hem!




Nu ska jag kolla på Ally McBeal och sen förhoppningsvis somna... =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0