Käft!

Kom ganska nyss hem från ett kommitémöte som inte vart så givande. Cyklade bort till Kindholms och insåg att mina cykelmuskler inte är som dom borde. Visserligen var det på mammas cykel som bara har 7 växlar och som aldrig växlar när man säger åt den, men det var nog mest mina ben som var klena! Tyvärr!
Inte gjort så mycket annars idag. Åkte hem från Borås tidigt i morse, åkte hem och sov lite mer. Vaknade av ett sms från Täm P. Åkte till gården och tog hand om mitt lilla djur. Anneli tuktade det andra djuret så jag hade massa tid å ta en extra promenad med min kossaponny. Men imon skall det ridas dressyr hade jag tänkt! Sen ska jag läsa på massa om hur jag ska preparera min ponny för resan till England.

Går det nått kul på tv nu? Mamma och Leif sitter å jobbar med Eva Lena och Jocke så jag har tvn heeelt för mig själv!!! Måste flytta hit min egen tv nån dag så jag kan kolla på det jag vill, när jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0