Så vill stjärnorna

Började dagen med att ha ett rejält snack med min morsa. Det innefattade massa tyck och tänk, och även lite om och men. Eftersom vi varit galet irrierade på varann det senaste så var det likasåväl. Det slutade med att vi tyckte massa synd om varann och lovade att försöka vara lite mindre motsatser när det gäller det mesta.
Sen åkte Leifsen å köpte fika medans jag å Lena tog itu med Mepplen och gjorde honom träningsfin. Fikade i solen och Lena var överambitiös och smörjde =)
Så blev det dax för Lena och åka och träna för Mikael. Vilket såklart gick kalasens fick jag veta sen. Duktig Lena å Mepp!!
Jag blev galet uterittssugen så jag slängde på min kuse på Fiffis transport tog ett provåk iväg till GFRK. Red en riktig klätterrunda runt Bertilssons och runtom där. Kul att min ponny faktiskt tog bettet och stack en gång. Sheet vad arg jag blev. Galna ponny! Orkade dock inte bråka med honom så jag tänkte att om han får rejjsa av sig hela vägen upp för Brudarebacken så blir han säkert lugnare. Mmmm...säkert! Tog nog en halvtimme innan han kunde skritta ordentligt igen och undertiden hade jag skrämt slag på två vovvar och deras hussar plus tre pensionärer som var ute och traskade i godan ro. Det lär bli skarpare bett nästa gång jag får en sån här dum idé!

Åkte hem. Släppte ut Cäs igen. Skrattade rått när jag såg Svantes dreads han skaffat sig. Hela kusen hade lyckats rulla varenda del på hela kroppen. Camelot hade jobbat ganska hårt på de han med! =D Käkade och fikade lite igen. Städade mitt skåp. Red Zoo Cool. Fikade lite igen (nästan alla i hela stallet hade ju med sig fika idag). Lallade omkring lite till innan jag tillsist fick vett att åka hem.
Så nu har jag lagat mat till jobbet imon. Lax, ris och Hollandaisås blev det. Mums! Bakat kaka till Linda med. Har nu jävligt mycket disk som står där nere och väntar på att tas om han om. Det lär få vänta till imon. Är galet trött och borde ladda om tills imon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0