happs

Har inte skrivit här på massa dar jue! Kanske för att det inte hänt särskilt mycket...

Fredags; Red pållarna på morgonen. Sen åkte jag å Susanne köpte presenter till Anna. Blev galet nöjda över våra inköp. Haha! Sen stressades det hem till Susanne för ombyte och så drog vi till Anna på party. Jag var dock en riktig tönt och bangade utgång. Dålig stil eftersom tre fjärdedelar av festen bangade. Men jag å Lena lovar att gottgöra dig en annan dag Anna!!!!¨

Lördag; Uttagning till VMet. Det bidde jag, Fucker, Carro, Sandra och Bullen som får den stora äran. Sen vare GFRK träning och sen kom bejb.

Söndag; Gick upp helt sjukt tidigt och åkte och red. Tänkte vara smart och motionera monstrena tillsammans och tog Cäsi som handshäst. Mmm, visst! Dom kände verkligen på sig att jag inte hade all tid i världen och var extra störda. Zoo Cool kastade sig för brevlådor, stenar, stockar, soptunnor och för påhittade spöken. Cäs var snäll men tyckte såklart det var jobbigt när Zoo Cool trampade honom på tårna stup i kvarten! Blev iallafall klar till sist och åkte hem och jagade upp bejb. Vi käkade frukost och sen åkte vi och hjälpte Anneli att flytta. Mycket springandes i trappor blev det och jag kan lova att jag har träningsvärk i mina vader idag.
Tillsist var vi iallafall nästan klara så då åkte vi till Kinna och käkade och sov. Sen vare bara att åka hem till bejb och kolla på Beck. Det var inte helt okej att Oberg dog!!!

Gick ju upp sådär alldeles galet tidigt idag med (tänk om jag kanske får ordning på min dygnsrytm!?!) Tog bussen hem från Borås och ska nu ta mig ut till gården. Peter kommer och skor våra kusar om 25 min så jag kanske borde sätta lite fart. Malins ponny kom igår med så den måste man ju se med! =)

Detta är min sista hela vecka på Volvo. Baaaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0