En helt vanliga torsdag med lite extra sol =)

Galet najsigt väder ute! Har vart ute å städat i garaget. Fast mest blev det att jag slängde saker. Tycker det är onödigt att spara massa skit bara för att. Både mamma och Leif är helt galna i att spara. Så jag gör dom väl bara en tjänst när jag avdunstar de saker dom ändå inte kommer sakna? Typ som gamla telefoner (3 st hittade jag)... Vad är grejjen med att spara dom egentligen? Lär ju troligtvis aldrig komma till någon som helst användning igen. Och om det skulle behövas så går det nog att lösa då... Vi som inte ens behöver hemtelefon. Det är mobiltelefonernas tid nu!
Hittade mina Barbiesaker med, men dom hade jag faktiskt inte hjärta att slänga!

Igår jobbade jag på GFRK. Trevligt som omväxling. Var galet trött när jag kom hem och lyckades somna på bordet medans mamma gjorde mat. Sen red jag och Karolina lektion för Sofia. Gick ganska så bra iallafall. Cäs var pigg även om jag ridit typ två timmar om dagen dom senaste dagarna...

Såg igår att Carro skrivit en notis som löd "Hur kan det bli svårt när jag är så jävla enkel?". Jag läste bara snabbt först och fick det till; Hur kan det bli svårt när jag är så jävla ego? Och jag tänkte kommentera. Men jag orkar inte bråka. Tycker det är synd att bruden faktiskt tror att hon är så rätt och lätt. Det har förstört så mycket....

Nu ska jag dammsuga och sen blir det ut till gården och rida Zoo Cool i det fina vädret! =) Och ikväll är det träning på Cässler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0