wtf

Hur fan kan det komma mer snö nu?? Det lär ju vara mer snö ute just nu än vad vi haft på hela vintern. Tycker det är sjukt dåligt av gud iallafall. Han borde veta bättre!!!

9.30. Anneli ringde å väckte mig efter att jag snoozat tre gånger (brukar bli trettiotre) Jävligt nöjd med det med tanke på att jag gått upp klockan ett dom senaste dagarna... Ännu bättre var att hon villigt gick med på att tukta Zoo Cool idag. Gött å slippa en timmes dressyr!

10.00. Dator. Nördigt. Behöver jag säga mer?

12.41. Tog bussen in till stan. Höll på att kräkas! Jag hatar att åka kollektivt.... Det luktar äckligt, är trångt och man mår galet illa.

13.00. Träffade min jobbcoach. Han tyckte inte kalasensbra om mig idag. Hade inte gjort min "läxa" och inte börjat köra för mitt c-kort. Jag slipper iaf gå dit på fem veckor.

14.00. Tog bussen hemmåt. Mådde ännu sämre än på ditresan. Gick av vid torget och in på Swedbank och beställde ett nytt bankomatkort eftersom det jag har nu är knäckt. Kan inte förstå hur detta kunde hända! :p
Tog en sväng in på apoteket med. Tanten i kassan var galet överenergisk och trevlig så jag blev på väldans gott humör.
Gick hem i snöyran. Bläää!


Ska nog ta en Ipren och gå och lägga mig en stund och ladda om. Kommer aldrig kunna träna ikväll om jag ska dras den här huvudvärken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0