You Could Be Mine

Åååh, jag har hittat en ponny jag vill ha...igen! Men för att ha en ponny till måste man ha ett jobb. Och eftersom tisdag är min sista dag på Volvo så ser det mörkt ut. Tog mig iallafall i kragen och sökte ett jobb. Så får vi väl se vad mitt öde blir....
Målade klart i min garderob idag. Kanske får finputsa lite imon möjligen men sen är det bara hyllor som ska byggas. Vill ju bygga om min lilla skrubb innanför till en toalett men jag tror att det kommer få vänta. Men annars är mitt rum näst intill klart. Ska nog masa mig in till stan nån dag snart och kolla på gardiner. Kanske kan övertala Lena att joina..?

Inatt drömde jag att Cäs dog. Var helt knäckt när jag vaknade, drömmen var galet verklig. Fick gå ut å pussa å klämma massa på lilla skrufflen så jag blev glad igen. Vet inte vad jag ska göra den dan den ponnyn inte finns mer. Nästan så jag hoppas att jag dör före så jag slipper uppleva det. Men nog med dramatik! Bör ju gå å lägga mig. Ska till tandläkaren tidigt imon. Blääää! Vill inte jue. Lust å lägga mig ner å gråta och banka i golvet men det lär ju inte leda nånvart eftersom jag är ensam hemma.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0