Vi hade iallafall tur med vädret, nästan!

Igår fyllde världens bästa Lena år! Av alla människor så är hon den mest genomsnälla och glada människan jag vet! Det var fullt ös men jag hade förståss tagit bilen så mitt ös fick sluta klockan halv tio. Efter det drack jag bara Cola! Men innan dess (efter många välkomstskålar och vin till maten) fick jag för mig att låna Emelies nagellack och måla naglarna i rosa. (jag passar inte ens i rosa!) Skitnajs tyckte jag då! Mycket mindre hett insåg jag i morse när jag såg att det faktiskt var Transvestit-rosa! Men förutom det var kvällen perfa! Galet mycket trevligt folk, bra musik och en helvild Lena! För hon var verkligen helvild!! Jag var helt underbart glad när jag åkte hem! =)
Sen kunde jag inte sova såklart så det blev nästan ingen sömn alls innan det var dags att gå upp igen!

Idag har det vart final i Bohuscupen och Vårcupen. Jag hade Tjäcksi och vi vinnade!! (kunde aldrig ana) Nisse var lite halvdarrig där ett tag när vi bara ledde med 50 poäng ;p Mina tjejor var duktiga och kom 3:a & 4:a. Var galet trött efter tävlingen men det var bara hem å ta hand om pållarna. Lillebror galopperade i lina och lyssnade kalasbra på alla kommandon, för en gångs skull. Och Cäs fick dressyra och var oxå massa duktig! Men nuuuu har jag tid å duscha och kolla på The Holiday som jag lånat av Lena. Redan sett den filmen tusentals gånger men jag bara älskar den! Jag kommer somna som en stock sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0