Attans i baljan

Segt med regn! Har jobbat hela morgonen på Scandinavium. Vi har byggt scen till Cliff Richard. Att gamla farbrorn orkar uppträda!?! Iaf så var jag glad att jag var hemma såpass tidigt å kan rida pållarna när det är ljust. Meeeeen det regnar jue! Då är mörker bättre. Tänker fasiken inte rida i det här!
Ska dessutom jobba inatt med å riva scenen igen. Snacka om onödigt mycket jobb för en spelning!

Å nu åkte Leif iväg för å handla utan att ta med mitt brev som jag måste, måste ha postat idag. Vilket gör att jag kommer få fixa det själv, gärna innan brevlådan stänger! Töms heter det nog visst. Jädra snor!!

Jag måste börja öva på att inte svära! Ska till Ullared med Leif, Mamma, Moster GB, Moster Greta, Mormor, Kusin Johanna och eventuellt Christofer på fredag. Greta och hennes man är ju sådär vilt troende. Ber bordsbön å grejjer. Å jag lyckas alltid svära hur mycket som helst när jag träffar henne. Försöker verkligen tänka på vad jag säger och begränsa mitt redan alldeles urkassa ordförråd men det blir bara värre för tusan. Men attans i baljan får man säga! Inte gärna satan i gatan dock. Inte för att det är och svära men ska försöka vårda mitt språk lite. Borde börja med straff när jag svär. Jävlar, fan och helvete skall iallafall raderas till fredag! =)

Jag hittar så mycket ponnysar nu! Det är tur att vi inte har nån box ledig! Inte för att jag behöver eller har tid med nån mer. Har ju världens bästa redan! Två gymkhanapånnisar och en Lillebror! =)

På söndag ska vi gå å se New Moon. Alla 15 eller 16 tjejor. Så ska vi dricka glögg hos Moa innan. Jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0