Come As You Are

Mamma hade gjort otroligt god Fars Dag-middag idag. Med galet god efterätt. Känns som om jag aldrig ever ska orka äta något mer igen.

Har jobbat på Scandinavium idag igen. Inte alltför slitsamt. Liiite pain med tanke på några incidenter i onsdags. Minns inte exakt vad som sades men nivån var ungefär; -"Whats the weather like in Alaska"? - "I grew up playing hockey!" 
Det gick även smärtfritt med French-Canadian killarna även om Anneli var smått hysterisk innan och även jag kände viss ångest. Lite sorgligt att säga hejdå ändå.
Jobbade såklart med Dreads-bruden, det var baejj. (Vi råkade prata lite väl högt i onsdags i diskussionen om hur ofräscht det är med dreads när tjejenmeddreadsensomviintevetnamnetpå stod precis framför) Det var verkligen inte snällt gjort men det var faktiskt inte meningen!
Kom även på Milkman/Magichands med att spana in mitt ass när jag puttade case. Verkligen inte okej!!
Sa även "Här var det ju väldigt svart!" i ALLDELES fel tillfälle, men jag vill tro att jag faktiskt räddade upp situationen igen. (?)

Mina ponnysar blev lite lidande för jobbet idag så imon ska jag borsta och mysa lite extra. Även rida totalseriöst såklart! Men det blir lite jobb på GFRK imon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0