Snor!

Jag har vart sjukt irriterad i en hel vecka nu. Tänkte att Måndag jaaa, här ska börjas om på ny kula. Mmm, yeah right! Jag har vart lika satans snorirriterad idag med. Så nu måste jag skärpa mig om det ska finnas nån liten chans kvar att tomten ska komma på julafton. Imon ska jag göra en god gärning. Allra helst ska jag göra en god gärning varje dag fram till jul. (kommer med allra största sannolikhet inte att hända)

I lördags rinde René till Björn Rosenström och E-type. Vi tyckte det var en sååå bra idé efter lite alkohol. Den där Björn är en ruskigt trevlig prick! E-type svarade inte.

Dressilyrade på TW och LB idag. Fick även klippt TW. Och halva Lillebror. Blev så hungrig sen. Så får ta resten imon. Ponnyfanskapet drog sönder Cäsis SM-täcke. Stryk ska han ha!!

Nu borde jag sova. Eller jag borde gjort det för längesen. Har dock hittat ett jobb som jag inte skulle ha nått emot nånstans så jag ska nog försöka få ihop en liten ansökan först. Seeen nana. =)

Kommentarer
Anna

haha, va sköna ni är som försöker ringa e-type av alla goa människor! :D som alltid ett nöje att läsa din blogg!!! :D har du inget nytt kort på cässler? kärlek

2009-11-17 / 09:25:30
Kim

Hähä! =D Jag ska jobba på ett kort... Men jag lovar att han ser ut preciis som vanligt! =/

2009-11-17 / 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0