tisda

Känner mig lite sådär halvstressad. Gick ändå upp ganska så tidigt idag jue. Har hunnit med allt stallgöra, ridit Lillebror, vart på IKEA (och runt omkring halva hisingen för säkerhets skull). Skulle beställa bänkskiva till köket. Kul att det är minst 6 veckors leveranstid på den. Inget helt kök till jul... =/

Nu ska jag ut å rida TW. Vi ska rida lite gymkhana och träna på att stå uppställda snällt i starten.
Sen ska jag å Leifs lägga lite mer utsida på stallet och måla det.
Så kommer bejbi hem från sin truckkurs. Han bor här hela veckan. MYS!
Sen är det bara träning och kommitémöte kvar. Så ska jag ju iofs hem å skriva två jobbansökningar. Men seeen kan jag gå å lägga mig.


Sjukt mysig söndag vart det. Vi var hos Moa å käkade å drack glögg å kollade på Twilight. Sen gick vi ner till bion å såg New Moon. Som små barn på julafton var vi =) Fast jag lipade lite, och det brukar man ju inte göra på julafton, helst! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0