Ullared

Har lurat upp pållarna extra tidigt idag, för vi ska till Ullareeed! Jag har lovat mig själv att inte köpa typ nånting. Får la se hur det går...

Är snortrött verkligen. Hoppas vi tar husbilen ner så man kan sova.

Sov bort nästan hela dan igår. LB visade att han minsann kan galoppera, mest hela tiden...även när det skulle vara skritt...eller trav....så kan han ju faktiskt gallopirera!! =D Söta ponny!
Cäs rymde ut i regnet och geggan när jag skulle raka honom så han var ingen söt ponny. Hade fått vänta två timmar på att han skulle torka hyfsat. Kommer stå på dödalistan i flera dagar!
Var å tränade på TW med. Gick helt okej. Bäst var att hon gick på transporten på första försöket både dit och hem. Utan linor eller mutor! Oxå fin ponny dåe!

Näe, nu ska jag ut å ge pållarna sin krafft och släppa ut dom. Sen ska jag väcka min man.

Pusspuss molntuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0