Babyboom

Varför varför varför skaffar alla barn nu? Hallå!?! Är vi inte fortfarande barn själva??? Skit, jag har trott det hela tiden... Alla ska ju för tusan ha barn nu jue. JAG börjar bli sugen!!! Och det har aldrig never ever hänt förut!!! Hade bestämt sedan fyra års ålder (för det var nog där nånstans jag fattade att storken var en bluff) att jag aldrig ska ha barn. Ont och äckligt! Men nu....vad hände!?! Jag kan omöjligen ha börjar växa upp!!!
Jag är iallafall sjukt sugen, men Its Not Gonna Happend! Inte än på sådär... minst 6 år iallafall. Jag ska ha fint hus och fin bil först! Dessutom har jag ju Cäs sålänge att köpa grejjor till och svabba bajs efter! Han kräks iofs inte men det ser jag som en bonus!

Nu ska jag ut å ta hand om Cäs och hans Lillebror. Vi ska ut i sandlådan och lära oss att gå (fint)!

Kommentarer
Anna

haha, du är söt du gumman! Cassler spyr iaf inte, haha! Den är skön! Som alltid ett nöja att läsa dina bloggar! gött med uppdatering! :D

2009-10-29 / 11:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0