Bästa pållarna

Idag blev det löshoppning!!! (Efter att jag sovit bort 7 timmar av dagen då) Alla pållisarna tyckte nog det var skoj!! Duktiga var dom!

Annars har jag inte gjort så mycket alls. Började klippa lite på TW men klippmaskinen är ju så slö så hälften skulle räcka. Blir nog till å åka runt imon i jakt på en ny eller nytt skär.
Ska unna mig lite tvtittande idag med. Bonde söker fru kanske... änner mig way mycket mer levande när jag hinner med sånna vardagliga saker. Sen vi flyttade hit till gården har mitt tvtittande förmodligen minskat med sådär 90 procent.

Jag har en sån olustig känsla. Det är verkligen nått som saknas. Jag tror att jag kanske möjligen kan börja ana vad det är....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0