Dressyr

Så nu ska Lillebror bli dressyrponny. Lisa tömkörde innan och han gick kalas. Jag fick tillochmed mig själv att lova att köpa en dressyrsadel till honom. Men det kan bli kul. Har inget alls emot att rida mer och seriösare dressyr. Så har jag ju redan två andra grymmiga kusar att gymkhana med så det passar sig ju alldeles utmärkt.

Cäs fick ta en sväng i skogen och klättra. Han lyssnar faktiskt riktigt bra på hackamore. Trodde att jag skulle få dö i början men han har vart en sån snäll pååw! =)

Jag har sån himla städmani. Men nu måste jag ju snart gå och göra iordning TW för träningen ikväll. Cäs får vänta till på lördag då spetsgruppsträningarna drar igång.

Imon ska jag nog försöka få mamms och Leifs å hämta vårat vardagsrum från förra huset, och gärna även ta en sväng till IKEA så jag får köpt ett databord och gardiner till mitt rum. Hmm....som om det kommer hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0