Friday I´m In Love

Började dagen med att lyssna på Knappen och Hakim på Nrj. Sjukt sköna snubbar! Höll även på att köra över en asfet katt, vilket är min mardröm (att köra över en katt alltså, vilken som helst). Numera är jag mest rädd att köra över Raskatten. Jannika skulle döda mig!!
De sa även på radion att det skulle bli massa snö!! Här kommer det faan ingen snö! Bara massa regn... =/


Tog ut alla mina pållisar på en motionsrunda på en och samma gång. Likasåväl att bli av med eländet. Det är ju såklart bara eländigt pga vädret! =)

Nu ska jag duscha riktigt, riktigt varms. Fett najs!!


"Det klassas som mobbing. Mobbing är roligt, man ska sparka på den som redan ligger!"

Kommentarer
Anonym

dO not hit the raskatt!!!

2009-10-16 / 16:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0