På Jannikas begäran ;p

Jag skriver tydligen inte tillräckligt ofta. Men nu ska det bli ändring! (?) Två gånger om dagen fram till jul....det är målet. Mer om mitt inte alltför händelserika liv ska det bli!!!! Ska redovisa minsta lilla tolettbesök! Eller inte....

Så vill jag vill ha en klippmaskin nuuuuu! Skulle åkt och kollat runt lite idag men fick bråttom hem till träningen. Som gick fint förutom att det blev alldeles mörkt väldigt plötsligt!

Imon blir det troligen löshoppning för alla mina pållisar. Det kan bli lite skoj! Cäs har ju vart med ett tag men TW och Lillebror har nog inte gjort det alltför många gånger.

Snart börjar Andra Avenyn. För första kvällen på väldans länge är jag inte snortrött. Jag ska nog orka hålla mig vaken. Måste börja få lite ordning på sömnen, orka vara dödstrött jämt!

Jag är helt enkelt världens mest lyckligt lottade person! Kan inte förklara varför, det bara känns så!! =D


Kommentarer
JanniKa*

Hahaha!!! Jag gillar att du tog åt dig av det jag sa och jag gillar att du ska skriva TVÅ ggr om dagen!!! Mycket bra =)

2009-10-14 / 14:58:23
malin m N;))

braa(Y) din blogg e bra kim:D

2009-10-14 / 20:11:35
malin

bra(Y) för din blogg e bra kim:D

2009-10-14 / 20:12:51
Kim

Hihi, tack Malin!! =D =D

2009-10-14 / 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0