Some fuckers never learn!

Ååååh vad dålig jag är!!!!!! Skrev ju bara ett inlägg igår. Lovar att gottgöra detta!

Jag sitter just nu och kollar på Körslaget. Riktig tantvarning på det!! Ska snart gå ut och natta pållarna men det är ju så SATANS KALLT!!!! Bangar både Ciccis och Katrins partajj ikväll. Extremt dåligt av mig! Men jag är ju så jäklans seg! Så ska jag ju sitta och skriva den jävlans ordningen till tävlingen en lördagkväll, för det känns kul. Naat! Hoppas verkligen att mina tjejor håller ihop det imon! Kan ju inte coacha dom första omgången =(

Igår vart de tacokväll hos Anna. Väldans trevligt! Dock lite mycket alkohol för vissa... =)

Träning i morse. Den enda med laget inför Hästfocus kvalet imon. Gick snordåligt!! Cäs var helhysterisk men ändå lite trög. Hoppas han tar sig i kragen tills imon. Det borde jag oxå göra!!!

Näe, nu ska jag gå ut till pållarna. Och sen måste jag skriva ordning, leta upp min lagtröja, städa mitt rum, bränna lite gymkhanafilmer till Linnéa och SOVA!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0