Kärlek!

Äntligen fick skrivet det där nedrans protokollet. Det krävdes en röjjning och sortering av alla miljoner papper i mitt rum innan jag fick ro att sätta mig ner å ta tag i det. Men nu är det gjort så imon blire mer tid för annat. Sista boxen är klar nu så det blir nog ett nytt projekt.
Är sjukt nöjd med dagen! Fick lite sovmorgon för Hälges hovslagare var här så pållarna fick komma ut lite senare. Så åkte jag å Leifsi å köpte Safety System hinder till paddocken. Bidde kalas! Jag hoppade Lillebror idag för första gången. Han är bara löshoppad nån gång eller två innan så det var lite spännande ett tag. Men han var så snäll så! Jannika och Meppe fick stå för lite mer höjd idag ;p
Så kom Lisa och tömkörde TW. Hon kan verkligen sin grej och det gick finemang! Det bästa är att hon gärna gör det fler gånger! Jag är evigt tacksam! =D
Sen fick TW å Lillebror beta i trädgården och jag plockade björnbär till Cäsi. Han gillar om det!!
Så gick tiden galet fort och det blev dax att åka till GFRK och träna kidzen. Stundtals riktigt bra och stundtals katastrofalt. Klurar som tusan på hur SM-laget skall se ut. Har vritt och vänt på alla tänkbara kombinationer tycker jag. Är ju så svårt när alla har olika fördelar!


Jag är nog lite glad nu! =)


Såklart har nån lagt undan kamerakabeln, så det blir nog lite bilder imon istället!

Sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0