Neeeeej!

Jag gjorde så mycket bajj igår! Inget det är dödsstaff på såklart men just nu känner jag väl mest att det kan kvitta. Skulle ju ta det lugnt och ladda för cocktailpartyt ikväll men kände redan klockan sex att det skulle misslyckas. Var hos Carro först och drack vin. Sen blev de Lounge(s) och hejdåkalas för Clara och Carro. Vilt mycket folk! =) Ååååh, jag har sån ångest! Jag överröste bl.a. en kille med komplimanger för hans namn. Tror jag tjötade om hans namn i en hel timme! Minns inte ens nu vad han hette nu. Men Linus eller Oliver iallafall. Sen köpte jag drinkar till mig å Carro men hittade inte henne så jag drack upp dom själv. Gjorde det två gånger dessutom. Så sjöng jag nog!!! OCh blev fyllebuddy med en stackars brud som inte alls uppskattade mitt sällskap. Kaaaan ha vart för att jag snackade med hennes killar. En lurade mig visst att han var med i Idol. Jag blev helt lyrisk! Har ju knappt hunnit se Idol nånting det sista så vilken Idiot som helst hade kunnat lura mig... =/
Hittade Carro i ett gatukök på vägen hem. Hon var sig väldigt lik!!!

Jag mår väl som jag förtjänar idag. Kan inte förstå hur jag nånsin ska kunna dricka igen. Men jag lär ju göra det ikväll igen!

Nu ska jag gå upp och ta livet av mig (Hoppa Castor på hackamore)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0