Segelisegt!

Har vänt så himlans mycket på mina dygn. Sover lite då och då bara. Ingen hit alls.
Snart är det helg! Ska bara iväg och träna ikväll först. Blir på TW tror jag. =)
Så på fredag är det avskedspartaj för Carro och Clara som ska till Asien. Betyder dock att jag missar Maddes och Tommys Piratparty. Jävlans synd! Dock kommer jag få ta det hyfsat lugnt ändå för lördan är fullspäckad. Ska hinna rida och fixa med tre hästar, ha träning och sen blire förfest hos Jenny. Med bara brudar!!! =) Å slutligen blire Hotellet. Jag är galet pepp!!!!

Jag kan inte sluta tänka på Jannikas papps partytrick!!! =D Men det lär få vänta till kräftskivan nästa år...

Näe, nu ska jag ta å rida Cäs så jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0