Slitigt

Fick ju som sagt jobba idag. Jobbade ända till fem för jag fick ha en barngrupp oxå. Det var rätt många gulliga barn i den gruppen. Men dom var såklart lite tröga, precis som barn är!
Sen har jag bara fixat pållarna och kollat på Andra Avenyn. Det hanns inte med så mycket annat...
Cäs har träffat hokuspokusmannen idag. Hans si-led var fakkt app men han fick behandlig och kan tillochmed tävla nästa helg. Får bara skritta sig ett par dagar nu men sen ska det bli så spännande att se hur han känns! =D
Jag missade idol innan. Det får fan ta å gå i repris nån dag när jag kan kolla! Eller så får jag bara se det på nätet. Men det är inte helt samma sak...
Jag har sett världens äckligaste spindel idag! Det var verkligen det värsta!! Skulle tatt kort på den men då var den borta.

Imon ska vi åka och köpa hinder. Och sen ska det provhoppas! Lillebror ska få göra debut =) Jannika och Meppe ska vara med, blir förhoppningsvis inga skador denna gången!! :p

Dax å nana nu! Ska bara skriva ett kladdprotokoll på det där jädrans kommitémötet som var förra veckan. Får fan aldrig tummen ur. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0