Wallah

Gaad jag är trött! Men det finns miljoner (iallafall åtta) saker jag borde göra innan jag går och lägger mig! Denna måndagen blev lite rörig. Fick kasta mig upp ur sängen i morse, slänga på mig kläder å köra räser till GFRK för å jobba. Så har jag longerat TW, åkt på gummistöveljakt med mamms, och ridit Cäs, lagat mat och såntdära.
Imon ska jag jobba mera och gärna hinna rida två kusar. Cäs får nog vila imon för han ska få träffa nån snubbe som ska knäcka i honom. Ska vara en väldigt bra farbror som bara kommer till Göteborg två gånger om året. Svindyr är han oxå!
Idag fick vi en ny vän till stallet. Så nu är det väldigt fullt, för tillfället överfullt. :p Men Leifsi har gjutit golv idag så sista boxen är snart klar. Lillebror får gå ute och sällskapa Pigge sålänge så han slipper vara ensam =)

I Fredags var jag hos bejb och vi gjorde hemmagjord Greenwitchmat och kollade på Ice Age 3. Sjuukt rolig film, måste se den igen! Längtar så till andra Twilightfilmen kommer oxå!

Nu borde jag nog sova så jag orkar upp imon. Är fan tufft att jobba alltså! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0