Blowing In The Wind

Det är galet hur mycket tid man kan tillbringa framför datorn, med att bara göra ingenting! Har vart vaken i en timme och skulle bara skicka iväg lite stuff så jag kunde gå ut i stallet sen. Jag har fortfarande inte börjat skriva det jag ska...

Igår red jag ut 2,5 timme på LB. (jag har aningens ont i arslet) Han var pigg som en mört. För ett år sen red jag fortfarande med ledare på han och han orkade knappt galoppera alls. Inte samma ponny nu! Han vill ju fan inte göra annat än att galoppera..! I förrgår gjorde jag allra första upphoppet på honom. Det kommer bli att börja träna gymkhana snart så han för göra av med lite energi! =)

Träning på TW på kvällen med. Hon var duktig! Inget att klaga på... =)

Så gött å få sova lite i morse! Nu kanske jag inte behöver somna klockan åtta ikväll. Är nog inget roligt sällskap en fredagkväll alls. Kisse kommer hit sen efter jobbet men jag funderar på att avstyra det och åka till honom istället. Å imon skulle Arvid spela på Parken så det blir eventuellt förfest hos nån främling och sen Parken då. Om jag orkar och om Kisse vill.

Måste börja planera Valborg! Förra året var vi i Borås å kollade cortegen (som inte alls är lika grym som i gbg). Jag kan tänka mig Varberg i år..? =)

Näe, dax å få gjort stuff. Håller på att tvätta grejjer för fullt inför söndag. Så blire städning av mitt rum och ridning på LB. =)



     

Varberg 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0