Hur ska det gå?

Trevlig resa till Hamburg. Hur kan det vara annat när man vinner. =) Cäs skötte sig mestadels exemplariskt, om man räknar bort matvägrandet. Han har knappt ätit eller druckit på 3 dagar. Men det gick över så fort han kom hem.
Jag däremot var mindre road över att komma hem. Borde tagit med mig mina andra två kreatur oxå, det hade vart bättre!
Jag har fått sova massor. Så nu är jag ikapp. Det lär väl sabbas den här veckan. Imon ska jag till tandläkaren och skära ut en tand. Tjoho! Jag borde tagit bort den här tanden för längesen men har inte vågat. Kärringen kunde inte ens lova mig att vi inte behöver sy. Jag kommer dö! Meeen, det är mer synd om Anna som ska cuttas upp hej vilt med bara lokalbedövning imon! Så...det kunde helt enkelt vart värre!

Fick köpt massa goig sprit på Boarder Shopen så nu är det bara att invänta en helg med party. Nästa helg är det väl inga tävlingar vill jag tro..? Å andra sidan har det aldrig stoppat mig innan.

Nu ska jag sova så det blir imorgon snart så jag kan gå till tandläkaren. Tänk på mig klockan 9.30. Jag kommer ha ångest, och vara tvungen att ta sprutor för första gången på säkert fem år. Döden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0