Thivai

Tack gode gud för att jag å Amanda domnade framför tvn igår klockan nio. Jag hade aldrig orkat köra hela vägen hem annars. Men jag har mölat godis, sjungt som en dåre, mölat chips och tjötat i telefon i fem timmar så både jag å TW kom hem helskinnade!

Tävlingen gick ju dock inge vidare. Jag å TW inledde med att gå omkull första heatet...I SLAOM! Jaha tänker du då...det måste ha vart i svängen!? Men nej, det var vid andrastolpen. Halleluja! Och jag har ridit snordåligt hela tävlingen och TW var supertrött i finalen och bara dampade. Så det blev en fjärdeplats till sist. Satan var masssa lera det var med! Väldigt likt Tyskland 2005... Tvättmaskinen går för fullt här hemma nu. Jag ska dra mig ner å duscha...känns som om jag aldrig ska bli ren igen! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0