Titta på haren!

Blev sena i morse såklart. Men tillsist kom vi ivæg till Danmark iaf. TW hetsåt hø hela vægen! Jag høll på att somna så jag ræknade husbilar (58 st), øverkørda katter (3 st), øverkørda grøvlingar (4 st), hittade æven 1 øverkørd ræv och något som liknade en øverkørd høna men det var sækert en falk eller nått.
Ikvæll har vi vart på Bakken. Typ som Liseberg. Fast jag tror inte de karusellerna ær sækerhetstestade så det ær med livet som insats. Amanda vann iallafall en "Bamse" (Kanin) till mig i Ankdammen (som førøvrigt ør hennes favoritspel - vinst varje gång) Kækade æven asgøtt kæk, massa bearnaisesås!!! =)

Imon børjar tøvlingen. Chance ør halt så Amanda ska rida på en miniponny. Får la se hur det går. Bruden tror ju stenhårt att vi ska vinna. (!)

Saknar mina påwnis allra redan!
Nu ska vi møla godis! Har fått massor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0