Biljävel

Tattaaa. Så gick biljäveln sönder. På Orust av alla ställen!!! Den bilen går i alla väder och kläder men nu var visst dagarna räknade. Åkte ut direkt efter jobbet å tränade Sofia. Borde anat redan då att Gud var emot mig. Det ösregnade och det blev små sjöar i mina dojjor. Såklart slutade det regna precis när jag satte mig i bilen för å åka hem. Kom sådär 2 km, till Ellös centrum. Sen ville inte mitt röda vrålåk mera... Så Sofias mamms var gullig å kom å hämtade mig så vi åkte hem å torkade. Leifs var gullig oxå å åkte å hyrde en kärra å kom å hämtade mig å den lille röda... Sen vi kom hem har jag bara hunnit träna på TW och bädda min säng, och klockan är redan alldeles för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0