I´m just a dreamer

Det är dax å skriva nånting iallafall..?

Var på trevligaste kräftskivan ever i lördags! Uppstyrt av Carro, på Carros land i Ingared. Mycket räkor å kräftor blev det! 399 kr kilot kostade mina. Tragiskt! De föesta gick på de kinesiska... Trevligt quiz hade några styrt ihop. Bra initiativ! Ölspelet börjades inte förrens vid tre. Det är ju då man ska börja ta varannan vatten för tusan!! Men så var de nån brud där som la en pizza i handfatet med. Inte så kul för dem som fick städa. Carro kan vara ganska så bestämd ibland vill jag lova!
Blev korv å glassfrukost dagen efter oxå, som pricken över i:et. Efter frukost å tjöt bar det av hem till min man för lite sömn å kärlek. Det blev mycket sömn, en hel del bråk å en och en halv film, sen var även söndagen över...
Måndagen tillbringades mestadels med att jobba men hann även med ett kommitémöte i Frillesås.
Idag blev det mer jobb å sen red jag lektion på Cäs för Liza. Han är min prins. TW fick en ny friss med å LB fick prova mirakelspray och en antirynkkräm... Jag tror nog att han kommer förvandlas till en vit lippizanerhingst lagom tills jag kommer ut i stallet imon!

Näe, dax å nana. Har fångat en spindel i min garderob btw! Leif får ta den imon! Men jag sover med lampan tänd för säkerhets skull... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0