KBK

Har fångat fyra flugor på sånt däringa papper med lim på. (egentligen fem men en hade superkrafter och smet)Älskar att se asen lida!
Att man alltid ska vara så seg bara för att man råkar ha jobbat lite... Jag borde klippa gräset, handla, stryka och packa. DK Pony Cup på Sophie i helgen! Najs majs! Finns ingen snällare och ärligare ponny så jag känner mig inte ens yttepytte lite nervis.
Leif är i tyskland och hämtar en maskin. Gööööött å få lite lugn å ro här hemma. Jag borde flytta hemifrån på stört :p
TW, LB, Cäs å Meppe har fått massage. Mysigt tyckte dom nog! Alla tvåbenta fick fika istället. Mysigt tyckte vi. =)
Har verkligen nada vettigt att skriva idag. Ska ut å rida Cäs en sväng å sen ska jag börja med världens mumsigaste pastasallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0