Mira Made Of Gold

Spännande helg har det vart! Ridit par med Pee pee Coco på kängruponnyn Mira i helgen. Underbara ponny!!!
GRATTIS EMILLA OCH CHRIS SOM VANN!!! =D 
Geggigt vare oxå, å jag som inte hade tvättat sen vi åkte till Genéve har nu ockupering på tvättmaskinen i ett par dagar...




Så när jag kom hem från tävlingen igår så hade dom fångat en råtta i stallet. Han hade i godan ro suttit och mumsat havre i en tunna som nån glömt sätta locket på. Anna slängde locket på snabbt som satan. Länge försökte vi gasa ihjäl honom, säkert en timme. Men den jäkeln var seg som tusan och vägrade dö. Inte ens lite seg blev han. Så Annas man fic den smarta idén att dränka honom. Stackarn var faktiskt rätt söt ändå =( Men nu är vi en råtta fattigare tack å lov. Som om inte jag hade upplevt nog med drama denna dag ringde polisen på kvällen för det sprang lösa hästar i Tuve.  En stackare var påkörd. Såklart visade det sig vara Ferdinand, 26 år från GFRK. Var ute å hjälpte till å leta i två timmar innan alla kusar var tillbax igen. Tror resten var helt okej iaf...
Så jag kan ha råkat somna med alla lampor tända med datorn i knät ännu en gång =)

Dax å synda till jobbet!


Kommentarer
Anna

Fy fan för den där vidriga lilla råttan, USCHE!!! Men skönt att höra att den fick sätta livet till i slutänden! :D



Tråkigt det där med Ferdinand :( Stackars farbrorn!



2010-08-16 / 12:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0