Ska vi plocka körsbär i min trädgård...

Fast det går ju inte. För jag har inga. Däremot efterblivna björnbär. De kommer vara klara framåt november...
Var med Jannika innan i körsbörsriket. Vi hade med oss stege, bunkar, klättervantar och hela kittet. Men tji fick vi...snacka om att bli snuvade på konfekten. Å snacka om att alla blatte barn hade vart där och mölat. För var man inte 7 meter lång så var körsbärsantalet väldigt begränsat. Gud skrattade oss rakt i ansiktet. Men vi fick plockat en del. Mest halvätna. Hela 9 stycken fräschingar fick jag ihop. Efter att jag hade käkat klart då. =) Fick dock Jannikas oxå så det sved inte lika mycket i körsbärstarmen sen.

Nu ska jag invänta Anna och Lena för vidare långtur i det gröna. =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0