Ta´t lugnt, livet leker!

Tjoho vad jag är som ett litet barn på julafton. Var med mamms en sväng på Naturnära å handlande liten krafftfoder till kusarna. Fick en kalasidé om att vi skulle åka förbi My One med å köpa en borstaavschabrakeninnandeläggsimaskinenborste. Minsann. Det hade dom inte! Jag hittade iallafall ett par nya braiga paddar till LB. Påväg ut fick jag den brillianta tanken om att eventuellt kanske prova ett par shortchaps. De passade inte. Men då hade jag ju redan krängt på mig ett par ridbyxor som faktiskt var riktigt snajsiga. Så det fick bli ridbyxor, paddar å ett par strumpor istället. Frågade även expediten om det var fel på mig eller shortchapsen. Hade jag inte ställt den frågan hade jag vart 3 lax rikare nu. Men det blev en himlans fart på henne å vi provade diverse shortchaps som inte ville sitta som jag ville. Så vi gick på stövlarna istället. Å vips hade jag köpt ett par. Försökte få morsan att betala dom för andra gången...(jag fick visst ett par tusen i julas till stövlar) men hon gick inte på det riktigt. Fick sponsring med en redigt fräsch T-shirt istället. Jag är fedt nöjd å glad å skuttar omkring som ett litet barn. Imon blir det lektion på LB för Liza. Det blir najselisnajs! Fast först upp till jobbet!
Var inte hemma förrens 03.05 inatt, så det blev knappt 3 timmars sömn. Vart seg som satan hela dan. Mycket tid tog det visst i affären så det hann bli kolsvart innan jag var klar i stallet.
Näe, nu ska jag sova så det blir imorgon snart! Lär inte bli minsta svårt å somna bara jag får lagt huvudet på kudden! =)
Gaasch vad jag älskar mitt liv!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0