Din pojke luktar kiss å din nalle luktar bajs

Låg kiss å bajs humor på jobbet idag. Jag trivs! =D

Fick ett infall såhär på kvällen att jag bara måste baka till jobbet imon så jag begav mig till affären för å köpa bak-grejjor. Och det fick jag köpt men även ett ton youghurt, för det är min stora last just nu. Så blev det pepparkakskladdkaka. Och tur var det för jag orkade inte baka efter att ha stekt pannkakorna som jag ska ha till lunch imon. Meeen, hinner jag innan träningen imon så ska jag baka till fredan. Måste fjäska lite med Jonas som är snäll å bygger hälften av mina bilar (känns det som iaf) Så åker han ju å krigar i Afghanistan snart oxå å vem vet vilka hemskheter som kan hända där!? Det är nog bäst att han får lite pepparkakskladdkaka i magen!

Blev en sväng till banken efter jobbet iaf. Bra att man fick gjort nått vettigt idag.

Fått i hemläxa å lära mig ta komplimanger. Ska öva på detta, även om jag ärligt talat inte fattar vad problemet är. Jag är ju inte döv lixom...

Längtar till helgen nått galet!

Du är för snygg för pop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0