Don´t Look Away

Precis hemkommen från en shoppingrunda på Allum. Hade tänkt att börja julhandlingen men det blev mest egoshopping. Massa nya underkläder och en bok. Hittade ett par asjnajsiga jeans och ett par skor som inte fanns i min storlek med men dom får jag jaga efter nästa vecka...
Uppvisning med TW idag. Hon var så himla duktig!!

Tänkte införa lite vintervila för mina kusar snarast. Lägger jag två vilodagar i veckan på varje häst istället för typ en varannan vecka så borde dom bli glada å lite omladdade och jag får mer tid att komma ikapp livet. Jag kommer ha sån sjuk ångest, har så svårt att bara låta dom stå. Men man vänjer väl sig.. Jag tror både dom och jag hade mått bra av det.

Nu ska jag tända mina chokladljus och lägga mig med min nya bok. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0