Jävla fittdag!!!

Det började i morse med att jag försov mig! Vaknade kl 06.55 och skulle egentligen börjat 06.42. Kuuul! Mitt hår såg ut som om jag inte tvättat det sen tidigt 1800-tal. Fick iallafall dratt på mig kläder och gasat iväg till jobbet! (I iskall bil såklart eftersom motorvärmarkabeln fortfarande är spårlöst borta!) Hann precis in på parkeringen innan chefen ringde. Faan för det!
Sen var det solning med Jannika. Vi fick vänta cplänge på en tid bara för att vi inte bokat. Faan för det!
Hem å duscha i skållhett vatten. Att det aldrig kan vara rätt temperatur. Faan för det!
Åkte mot Carro. Bilen dog tre gånger på vägen. Första var inte så farlig, då vart de bara å starta om, andra gången var i cpbrant slingrig backe. Alla bilar, och även bussen fick bana väg å jag fick rulla ner. Pinsamt. Tog en annan väg runt, kom fram till Carros hus å sen dog biljäveln igen och vägrade starta. Faan för det!!
Leif fick komma å byta bil med mig. Kollade tv å käkade pepparkakor med Clara å Clabs å när jag skulle åka hem hade jag fått p-böter 800 spänn. Faan för det!!!!

Jävla satanshelvetesdag!!

Nu ska jag betala mina böter och bara glömma det!


Kommentarer
Steffenellinor

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-03-21 / 14:20:50
URL: http://steffenellinor.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0