Baby, You Don´t Even Know Me

Så blev det inte så tidigt i säng som jag hade tänkt mig. Min "lediga" kväll försvann till att tömköra LB, sola och städa. Jag måste verkligen vara världens tråkigaste människa... Måste slänga i en maskin tvätt, duscha å kolla ett avsnitt av julkalendern oxå. Å jag som hade behövt ladda med sömn inför fredan. MIna kära kollegor kommer göra allt för att supa mig under bordet =/

Jävla Babyface som gick till jobbet idag trots att han legat hemma i magsjuka hela natten. Ska blir spännande att se hur många borta vi är imon.

Diggar att Daniella kör sin diskborste i tvättmaskinen minst en gång i veckan. Tror hon är min själsfrände.

Imon ska jag klämma den skånska libanesen på all info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0