Det blir en dag på stranden

Jag har sån dille på sommarlåtar. Kan lyssna på typ Tomas Ledin - En Dag På Stranden om och om och om igen. Underbar känsla!

Bakade vaniljbullar med mamma innan. Sånna däringa med gegg i. Imon blir det "vanliga" vaniljbullar.... =)
Tur att jag var ute å promenerade med Jannika å LB innan. Kanske en halv bulle mindre som lägger sig på magen iaf :p

Riktigt trevlig kväll igår. Var hos Nick med alla gamla hytt-kollegor. Var inte hemma förrens halv fem i morse. Vaknade klockan nio av att det luktade bränt. Mamma hade lyckats få brödet att fastna i brödrosten så det blev alldeles förkolnat.
Minns att jag, när mitt telefon-alarm ringde, försökte stänga av det med min fjärrkontroll till dvdn.

Har sorterat massa papper nu på kvällskvisten. Jag menar MASSOR AV PAPPER!!! Hittade en hel del grejjer som skulle vart inskickat för längesen. Får ta mig an det imon!

Men nu blire sängen. Jag är konstant trött nuförtiden. Tror jag ligger rätt många timmar efter i sömn-banken.  =/ Nattinatti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0